2011. július 26., kedd

Próbálkozásom egy kristálytanfolyamon

Még májusban történt, hogy úgy éreztem, tanulnom kell a kristályokról, velük való együttműködési lehetőségekről. Bár egyre több könyv, internetes tanulmány áll rendelkezésre, de én mindig is gyakorlatorientált voltam, így fontosnak éreztem, hogy szakemberektől közvetlenül kaphassak alapos tudást.
Mivel nem voltak tapasztalataim ezen a téren, úgy gondoltam, a legismertebb kristályterápiát oktató cégnél vágok bele az ismeretgyűjtésbe.
Nem voltam kellően tájékozott, így sajnos már az első alkalommal csalódás ért.
Én olyan tanfolyamot szerettem volna végezni, ahol mélyrehatóan megismerkedhetek a kristályokkal, ténylegesen kézbe véve dolgozhatom velük. Ehelyett ez a tanfolyam csupán a "kristály tudatának" használatára fókuszál. Vagyis nincs szükség arra, hogy kézbe vegyek egy adott kristályt, sőt nem is kell, hogy legyen ilyen kristályom. A tanfolyam keretei között sejtszinten "belém kódolják" a kristály tudatát, azután én azt anélkül tudom - akár gyógyításra is használni - hogy valaha beszereztem volna belőle akár egy borsónyi méretű darabot is...bár hiszek abban, hogy tudunkkal, akár "kézrátétellel"  is lehetőség van gyógyításra és gyógyulásra, én mégsem ezt szerettem volna itt megtanulni, arra más fórumon már nyílt lehetőségem, eredménnyel.
A második összejövetelen való részvételre már nem érzetem semmiféle késztetést, így nem mentem el.

De nem adtam fel, most már sokkal körültekintőbben keresgélek a tanfolyami lehetőségek között. Remélem megtaláltam! Szeptemberben indul egy másik tanfolyam, bízom abban, hogy az már nekem való lesz. :-)

Ha tanulni szeretnétek a kristályokról, döntsétek el előre, mi is az, amire szükségetek van, ennek megfelelően válasszatok. Én hoztam egyszer egy rossz döntést, ebből tanultam, remélem most már azt fogom kapni, amire vágyom és amire szükségem van.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    És a szeptemberi tanfolyam olyan lett végül amilyet szerettél volna? Eddig én is számomra nem megfelelőkbe futottam bele, s rám is a gyakorlatiasság jellemző, meg kell fogjam, éreznem kell, stb. Érdekelne mit találtál, illetve esetleg tőled tanulhatok e?

    VálaszTörlés
  2. Kedves Csibe! Remélem olvasod majd válaszomat is: szeptember végén voltam egy másik kristálytanfolyamon, Székesfehérváron, blogomban erről is írtam. Itt már sokkal "kristályközelibb" volt a hangulat. Ami nekem nagyon tetszett, hogy az általános elméleti információk mellett meditáltunk is a kristályokkal, illetve egy csakraharmonizáló kristálykezelést is kipróbálhattam, amit azóta otthon is tudok alkalmazni. Az oktató hölgyek nagyon segítőkészek voltak és ötleteket is kaptam, hogyan tudok személyesebb kapcsolatba kerülni a kristályokkal. A tanfolyamnak valószínűleg lesz még egy második része is, tavasszal. Ha Neked megfelel a helyszín, akkor a Facebook-on a Kristályerő csoportomban éppen most kerültek fel időpontok újabb Kristálytanfolyamról, ott is tudsz tájékozódni. Ha pedig van konkrét kérdésed a kristályokról és megírod Nekem , szívesen válaszolok jelenlegi tudásomnak megfelelően. :-) Kristályzsuzsaka

    VálaszTörlés